Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

Reklama prasowa ZKDP - czarno na białym

Działania promocyjne są odpowiedzią na sugestie środowiska wydawniczego. Jego przedstawiciele od dłuższego czasu zwracali uwagę, że zarówno znak "nakład kontrolowany", do używania którego mają prawo tytuły prasowe zgłoszone do ZKDP, jak i samo członkostwo w Związku wymagają promocji. Ich zdaniem, wzmocnienie rozpoznawalności znaku, a przede wszystkim propagowanie celów, do których dąży ZKDP, w istotny sposób przyczyni się do promocji prasy jako nośnika reklam, a także do prawidłowego funkcjonowania rynku prasowego i reklamowego w Polsce.

- Naszą intencją jest, aby reklama, silnie eksponując znak "nakład kontrolowany", wyrażała w sugestywny, a zarazem syntetyczny i klarowny sposób wartości, które Związek reprezentuje poprzez swoją działalność, a jego członkowie poprzez przynależność do niego - wyjaśniają członkowie Komisji Zarządu ZKDP ds. promocji prasy. Mają o­ni nadzieję, że przygotowana reklama przyczyni się nie tylko do wypromowania samego znaku, ale także do tego, że takie oznaczenie nakładu kontrolowanego będzie utożsamiane z prestiżowym wyróżnikiem tytułu prasowego, który uzyskał prawo do jego używania.

Gotowe reklamy w rozdzielczości pozwalającej na wykorzystanie w druku, a także opinię prawną dotycząca zwolnienia tego rodzaju autopromocji z podatku można znajdują się poniżej:

Pliki do pobrania: