Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

Prasa pod kontrolą

Multimedialna, bardzo nowocześnie zrealizowana, pięcioczęściowa prezentacja zawiera podstawowe informacje o celach i działalności ZKDP oraz spółki PBC. Dzięki niej ludzie mediów błyskawicznie mogą zapoznać się z podstawowymi pojęciami i narzędziami pomocnymi w planowaniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem prasy.

Jedną z jej głównych części są materiały dotyczące badania realizowanego przez PBC oraz programu Teleskop o­nline, dzięki któremu członkowie Związku uzyskują informacje dotyczące poziomu sprzedaży i dystrybucji prasy kontrolowanej przez tę organizację. Prezentacja opisuje również najnowsze zmiany wprowadzone w ostatnim okresie do badań prowadzonych przez PBC, zmierzające do polepszenia ich jakości i uzyskania znacznie dokładniejszych wyników dotyczących czytelnictwa.

Uzupełnieniem materiału są opinie autorytetów z branży reklamowej: Tadeusza Żurawskiego z Uniwersal McCann, Darii Draszczyk z Mediaedge oraz Jakuba Jasińskiego z PTC Era, którzy wypowiadają się na temat znaczenia badań PBC i danych ZKDP w swojej pracy.

Prezentacja