Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

Prasa działa!

"Prasa działa!" to kolejna kampania zainicjowana przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy promująca tytuły prasowe jako skuteczne medium reklamowe. Tym razem głos mają eksperci. O prasie i jej zaletach mówią – we własnoręcznie wykonanych reklamach – znawcy tematu: specjaliści z domów mediowych, ludzie kreatywni z agencji reklamowych, stratedzy, plannerzy. Wśród twórców, do tej pory znaleźli się m.in.:

Ewa Góralska (dyrektor zarządzająca PanMedia Western), Michał Nowosielski (executive creative director Young & Rubicam), Dariusz Kubuj (Kubuj Strategia), Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting), Stanisław Mencwel (managing director Corporate Profiles Consulting), Izabella Anuszewska (Research Unit Director, MillwardBrown SMG/KRC), Jakub Potrzebowski (Prezes, CEO, Zenith Optimedia Group), Adam Wojdyło (Prezes Polskich Badań Czytelnictwa), Irena Eris, Paweł Madler (Koordynator ds. promocji PL.2012), Anna Lubowska (MEC, Chairman CEE, Russia & CIS), Donata Wolińska (Dyrektor Marketingu Tchibo Polska i Kraje Bałtyckie) .

Każda z tych osób ma codzienny kontakt z medium prasowym oraz jest jego wielkim entuzjastą.

Layouty wykonane przez specjalistów publikowane są w mediach branżowych: "Press", "Brief", "Media i Marketing Polska".

"Prasa działa!" jest pierwszą akcją, która angażuje do promowania zalet prasy ekspertów planujących reklamy we wszystkich mediach: drukowanych i elektronicznych.

ZKDP zachęca wszystkich wydawców prasy codziennej oraz magazynów do wykorzystania layoutów reklamowych kampanii na swoich łamach. Kampania potrwa od jesieni 2010 do końca 2011 roku

Pliki do pobrania: