Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

2014-05-27

Re:Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych

konferencja z okazji zbliżających się 20. urodzin Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Prasa jest jedną z najszybciej zmieniających się branż – dobrze jest  wiedzieć, jak dostosować się do tych zmian i odpowiedzieć na rosnące wymagania czytelników. Postanowiliśmy zebrać praktyków i ekspertów tego rynku, aby podzielili się swoimi doświadczeniami i opowiedzieli o efektach podejmowanych przez siebie decyzji rynkowych.

Re:Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych to konferencja skierowana do wydawców i dziennikarzy, organizowana w Warszawie przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Odbędzie się 12 czerwca, w godzinach 14.00-17.20 w Centrum Prasowym Foksal przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Uczestnictwo jest bezpłatne, weryfikowane na podstawie zapisów za pomocą formularza dostępnego pod adresem www.remedia.evenea.pl (limit uczestników wynosi 150 osób, brana będzie pod uwagę kolejność zgłoszeń).

Program konferencji tworzą doświadczeni redaktorzy, przedstawiciele znanych wydawców i eksperci rynkowi m.in. Maciej Nowak (Agora), Piotr Stasiak (Ringier Axel Springer Polska), Paweł Nowacki (Infor Biznes), Jacek Czynajtis (Optizen Labs). Pełen program konferencji publikujemy poniżej:

14.00-14.15:   Networking, kawa

14.15-14.30:   Wprowadzenie. Konsumpcja prasy – problemy i wyzwania  - dr Wiesław Podkański (prezes Izby Wydawców Prasy)

14.30-14.50:   Tradycyjne i nowe platformy czytelnictwa. Sygnały z ogólnopolskiego badania kondycji prasy – dr Izabella Anuszewska (Millward Brown)

14.50-15.10:   Limitowany dostęp darmowy (metered paywall) - za co płacą czytelnicy "Wyborczej"– Maciej Nowak (Agora)

15.10-15.30:   Doświadczenia Dziennika Gazety Prawnej w oferowaniu treści płatnych i bezpłatnych w  internecie – Paweł Nowacki (Infor Biznes)

15.30-15.50:    Digital publishing – od właściwych wyborów po skuteczne realizacje – Jacek Czynajtis (Optizen Labs)

15.50-16.05:    Przerwa

16.05-16.25:    Newsweek.pl oraz transformacja dużego wydawcy prasowego w stronę firmy multimedialnej – Piotr Stasiak (Newsweek, RASP)

16.25-16.45:    Zadbać o Czytelnika. Jak trafić tam, gdzie nam on uciekł - Marek Twaróg (Dziennik Zachodni, Polskapresse)

16.45-17.05:    Bliskość czytelnika - siła prasy lokalnej i remedium na spadki  sprzedaży  – Piotr Piotrowicz (Stowarzyszenie Gazet Lokalnych)

17.05-17.25:    „Content is still the king”, czyli treść broni się sama - Robert Łobko (Grupa Zwierciadło)

17.25:             Zakończenie konferencji, kawa, networking

Zapraszamy do udziału