Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

2015-06-08

RE: Media 2015 część 3

Zapraszamy do udziału w konferencji Re:Media 2015 - transformacja prasy, nowe źródłaprzychodów. To kolejna odsłona konferencji organizowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Jest to wydarzenie skierowane do wydawców i dziennikarzy, marketerów i przedstawicieli domów mediowych, a także do wszystkich zainteresowanych zmianami oraz rozwojem rynku wydawniczego. W tej części skupimy się na tematyce nowych źródeł przychodów w internecie: modelach sprzedaży treści (Newsweek Plus, Puls Biznesu), kanałach przychodowych (Polska Press Grupa), nowych produktach i ciekawych formach dziennikarskich (Gazeta.pl, Tap2C) oraz wzbudzaniu i mierzeniu zaangażowania odbiorców (AD Next i Gamfi).

Konferencja odbędzie się 18 czerwca, w godzinach 15.00-18.00, w Centrum Prasowym Foksal przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Uczestnictwo jest bezpłatne, aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się za pomocą formularza na stronie http://remedia3.evenea.pl/ (limit słuchaczy wynosi 150 osób, obowiązuje kolejność zgłoszeń).

Program konferencji tworzą doświadczeni dziennikarze, obserwatorzy mediów i eksperci rynkowi oraz przedstawiciele firm oferujących usługi polskim wydawcom:

 

14.50-15.00:

Networking, kawa

15.00-15.05:

Rozpoczęcie, przywitanie gości, przedstawienie planu konferencji (Iwona Szczęsna, Marek Miller)

15.05-15.25:

"Newsweek PLUS - czyli sprzedaż treści magazynowych w sieci" – Piotr Stasiak (digital media manager, Grupa Onet-RASP)

15.25-15.30:

Q&A (dyskusja)

15.30-15.50:

"Poznaj swojego odbiorcę. Freemium i metered paywall Pulsu Biznesu" - Przemysław Barankiewicz (redaktor naczelny pb.pl)

15.50-15.55:

Q&A (dyskusja)

15.55-16.15:

„Interaktywna prasa, świat multimedialnych treści. Korzyści dla Wydawcy” – Grzegorz Barej (Tap2C)

16.15-16.20:

Q&A (dyskusja)

16.20-16.35:

Przerwa kawowa

16.35-16.55:

"Mierzalne zaangażowanie – Gamifikacja w służbie Wydawców" – Rafał Oracz (CEO Ad Next) i Arkadiusz Cybulski (Gamfi)

16.55-17.00:

Q&A (dyskusja)

17.00-17.20:

"Stały rozwój, nowe kanały: wideo, tygodniki+, AIP" - Wojciech Rogacin, redaktor naczelny AIP i Wojciech Kozak, kierownik projektu online (Polska Press Grupa)

17.20-17.25:

Q&A (dyskusja)

 

 

17.25-17.45:

"Longform is the new black" – Paweł Stremski (dyrektor programowy, Gazeta.pl)

 

 

17.45-17.50:

Q&A (dyskusja), zakończenie konferencji

Piotr Stasiak (digital media manager, Grupa Onet-RASP): Newsweek PLUS - czyli sprzedaż treści magazynowych w sieci

Jak wprowadzony na początku tego roku model sprzedaży treści Newsweek PLUS oceniany jest przez jego autorów? Jakie są perspektywy jego rozwoju?

Przemysław Barankiewicz (redaktor naczelny pb.pl): Poznaj swojego odbiorcę. Freemium i metered paywall Pulsu Biznesu

Prezentacja modelu biznesowego Pulsu Biznesu: jednocześnie działających modeli freemium i metered paywall oraz all access policy.


Grzegorz Barej (Tap2C): Interaktywna prasa, świat multimedialnych treści. Korzyści dla Wydawcy

Już dziś, dzięki unikalnej technologii rozpoznawania obrazu możemy łączyć tradycyjne media papierowe z treściami cyfrowymi lub wydaniami mobilnymi. Wzbogacając i rozszerzając treści wydań papierowych możemy w łatwy i przyjazny dla czytelnika sposób budować jego zaangażowanie i pozycje marki Wydawcy jako źródła sprawdzonej wiedzy oraz informacji. Dla Wydawcy to możliwość do zaprezentowania i sprzedaży wybranych treści w świecie cyfrowym oraz generowania przychodów reklamowych z treści wyświetlanych na urządzeniach mobilnych.

Rafał Oracz (CEO Ad Next) i Arkadiusz Cybulski (Gamfi): Mierzalne zaangażowanie – Gamifikacja w służbie Wydawców

Jak zmienić użytkowników w ambasadorów? Przykłady wykorzystania Gamifikacji jako sposobu na zwiększenie i wykorzystanie zaangażowania użytkowników, sterowania ich zachowaniem i realizację celów marketingowych. Wykorzystaj treść jako nagrodę – jak budować wartości treści o zamkniętym dostępie. Jak pokonać Edge Rank i uzyskać tym samym większy zasięg i wsparcie działań wydawców na Facebooku. 


Wojciech Rogacin (redaktor naczelny AIP, Polska Press Grupa) i Wojciech Kozak (kierownik projektu online, Polska Press Grupa): Stały rozwój, nowe kanały: wideo, tygodniki+, AIP

Przegląd przedsięwzięć podejmowanych przez Grupę Polska Press, aby budować nowe przychody: Wideo, Media+, Tygodniki+, Agencja Prasowa.


Paweł Stremski (dyrektor programowy, Gazeta.pl): Longform is the new black

Prezentacja dotycząca długich form dziennikarskich w internecie na przykładzie serwisu weekend.gazeta.pl. Serwis jest darmowy, nie posiada standardowych reklam przy tekstach, ale zarabia dzięki partnerstwom reklamowym przy każdym wydaniu.


Materiały z konferencji RE: Media 2015 część 3

Partnerami wydarzenia są firmy:

                                 

           gamfi                  tap 2 c