Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

2011-06-28

Debata "Lwy atakują, kontent się (o)broni - wyzwania dla prasy oczami zwycięzców konkursu Young Media Lions"

Komisja ZKDP ds. promocji prasy oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR organizuje debatę "Lwy atakują, kontent się (o)broni - wyzwania dla prasy oczami zwycięzców konkursu Young Media Lions".

Spotkanie rozpocznie się 6 lipca (środa) w Domu Dziennikarza przy ul. Foksal 3/5 (sala A) o godz. 10.00. Debacie patronuje miesięcznik "Press".

W dyskusji wezmą udział:

· Rafał Ciszewski (Starcom),

· Katarzyna Kolanowska (Agora),

· Rafał Oracz (Online Media Group),

· Andrzej Skworz ("Press"),

· Paweł Tyszkiewicz (SAR),

· Adam Wojdyło (PBC).

Spotkanie jest kontynuacją Young Media Lions, konkursu towarzyszącego Media Trendom. W tegorocznej edycji 34 młode, dwuosobowe zespoły musiały zmierzyć się z briefem bazującym na tezie postawionej przez Chrisa Andersona, redaktora naczelnego miesięcznika "Wired": The web is dead, long live the internet (Sieć umarła, niech żyje internet). Na przykładzie artykułu o tym samym tytule, zespoły konkursowe przedstawiały, w jaki sposób wydawcy powinni maksymalizować zysk z kontentu. Kontrowersyjny temat briefu stał się przyczynkiem do dyskusji na temat wieloplatformowości i konieczności wykorzystywania w dzisiejszych czasach różnych kanałów dystrybucji treści przez wydawców.

W pierwszej części spotkania trzy zwycięskie drużyny: Monika Filipowska i Jakub Zieliński (Universal McCann), Patrycja Kulesza (Starcom) i Kacper Szczepanowski (Mindshare Polska) oraz Paweł Roman i Maciej Kawka (MEC) przedstawią Państwu nagrodzone prace konkursowe. W drugiej części autorzy zwycięskich prac wspólnie z wymienionymi wcześniej osobami dyskutować będą na temat nowego podziału rynku mediów i znaczeniu różnych platform mediowych dla wydawców i reklamodawców.

Całe spotkanie (prezentacje zwycięskich drużyn Young Media Lions oraz debata) trwać będzie od godziny 10.00 do 13.00. Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu, prosimy o nadesłanie swoich danych (imię, nazwisko, firma/instytucja, adres e-mail) na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. najpóźniej do 30 czerwca. Wydarzenie jest bezpłatne, o udziale w nim decyduje kolejność zgłoszeń.