Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

2015-11-27

Re:Media, cz.4

miło nam poinformować, że 8 grudnia, po zakończeniu obrad XXXVIII Zjazdu ZKDP (od godz. 14.00),  zorganizowana zostanie kolejna edycja konferencji Re:Media - Transformacja prasy: nowe produkty, nowe strategie. Tym razem skupimy się na nowych produktach (Grupa NaTemat: ASZDziennik, Mamadu, InnPoland), aplikacjach (Clou) i serwisach internetowych (Fakt24.pl), strategiach wydawców (Gremi Media) oraz źródłach przychodu (Netsprint). W trakcie wydarzenia poruszone zostaną również gorące tematy spod znaku Google: Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative a także nowe pomysły na YouTube.

Program konferencji:

 

14.00-14.10:

Networking, kawa

14.10-14.15:

Rozpoczęcie, przywitanie gości, przedstawienie planu konferencji (Iwona Szczęsna, Marek Miller)

BLOK I: TRANSFORMACJE

14.15-14.40:

Cyfrowa transformacja Rzeczpospolitej - Marcin Kowalczyk (Head of Digital, Gremi Business Communication)

14.40-14.45:

Q&A (dyskusja)

14.45-15.10:

Fakt24.pl – cyfrowa transformacja największego dziennika w Polsce - Marek Kopeć (Product Manager, Fakt24.pl)

15.10-15.15:

Q&A (dyskusja)

15.15-15.40:

Przychody #NapedzaneDanymi. Jak wydawcy budują przewagę dzięki audience targetingowi, reklamie mobilnej i natywnej - Artur Banach (CEO, Netsprint) i Przemysław Jurgiel-Żyła (Publisher Network & Adserver Director, Netsprint)

15.40-15.45:

Q&A (dyskusja)

15.45-16.00:

Przerwa kawowa

BLOK II: PRODUKTY I STRATEGIE

16.00-16.25:


Co nowego w Google? Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative i nowy pomysł na YouTubeEero Korhonen (Google, Head of Strategic Partnerships - News & Publishers, Central & Eastern Europe, Ireland and Nordics)


16.25-16.30:


Q&A (dyskusja)


16.30-16.55:


 Grupa NaTemat.pl – wydawnictwo z najwyższym poziomem „cool factor”Tomasz Machała (Dyrektor Zarządzający, Redaktor Naczelny NaTemat.pl)


16.55-17.00:


Q&A (dyskusja)


17.00-17.25:


Clou, czyli o czytaniu na urządzeniach mobilnych - Katarzyna Jaklewicz (Dyrektor Rozwoju Cyfrowego, Gazeta Wyborcza) i Jakub Szestowicki (Zastępca Dyrektora Rozwoju Cyfrowego, Gazeta Wyborcza)


17.25-17.35:

Q&A (dyskusja), zakończenie konferencji, networking

 Partnerem wydarzenia jest firma:

Konferencja odbędzie się 8 grudnia w godzinach 14.00-18.00, w Centrum Prasowym Foksal przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Uczestnictwo jest bezpłatne, aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się za pomocą formularza dostępnego pod adresem http://remedia4.evenea.pl/ (limit słuchaczy wynosi 150 osób, obowiązuje kolejność zgłoszeń).

Trzy poprzednie edycje wydarzenia gromadziły za każdym razem komplet słuchaczy, którzy obejrzeli wystąpienia dwudziestu doświadczonych dziennikarzy, obserwatorów mediów i ekspertów rynkowych. Wśród poruszanych tematów znalazły się m.in. modele zarabiania na treściach, dziennikarstwo danych, digital publishing, gamifikacja, programmatic, a doświadczeniami dzielili się przedstawiciele takich tytułów jak Newsweek, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Polska The Times, Dziennik Gazeta Prawna, Zwierciadło. Materiały pokonferencyjne (zarówno prezentacje, jak i videorelacje z wystąpień) dostępne są:

Konferencja Re:Media - część 1

Konferencja Re:Media - część 2

Konferencja Re:Media - część 3

zapraszamy do udziału