ZKDP Data

Audited titles

Regulations

materiały z części 1

Prezentacje z konferencji Re:Media 2014. Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych, część 1 

12 czerwca w Warszawie przy ul. Foksal 3/5 zorganizowana została konferencja Re:Media 2014. Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych. Prezentacje z tego wydarzenia udostępniamy poniżej.

Konsumpcja prasy – problemy i wyzwania  - dr Wiesław Podkański (prezes IWP) - więcej

Tradycyjne i nowe platformy czytelnictwa. Sygnały z ogólnopolskiego badania kondycji prasy – dr Izabella Anuszewska (Millward Brown) - więcej

Limitowany dostęp darmowy (metered paywall) - za co płacą czytelnicy "Wyborczej"– Maciej Nowak (Agora)

Doświadczenia Dziennika Gazety Prawnej w oferowaniu treści płatnych i bezpłatnych w  internecie – Paweł Nowacki (Infor Biznes) - więcej

Digital publishing – od właściwych wyborów po skuteczne realizacje – Jacek Czynajtis (Optizen Labs) - więcej

Newsweek.pl oraz transformacja dużego wydawcy prasowego w stronę firmy multimedialnej – Piotr Stasiak (Newsweek, RASP) - więcej

Zadbać o Czytelnika. Jak trafić tam, gdzie nam on uciekł - Marek Twaróg, Marcin Nowak (Dziennik Zachodni, Polskapresse)

Bliskość czytelnika - siła prasy lokalnej i remedium na spadki  sprzedaży  – Piotr Piotrowicz (SGL)

"Content is still the king”, czyli treść broni się sama - Robert Łobko (Grupa Zwierciadło)