Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Piano Media: Mądre zarządzanie treściami, czy ich ślepe rozdawanie?


Autor: Marek Miller

Adam Wojdyło, Senior Account Manager Piano Media w Polsce przedstawiał wydawcom uczestniczącym w konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych działanie modelu Piano.

Piano Media to firma, która wspiera wydawców w modelu długoterminowej współpracy, pomaga wdrażać strategie płatnego kontentu i efektywnie monetyzować ich cyfrowe treści. Specjalizuje się w mierzalnych systemach paywallowych i zaawansowanych systemach analitycznych zarówno przed i po uruchomieniu pobierania opłat przez wydawcę. Firmę założyli byli dyrektorzy gazet i wydawcy internetowi. Zarządzana jest przez menadżerów z bogatym doświadczeniem w mediach prasowych i cyfrowych. Już dzisiaj posiada doświadczenie we wsparciu pozyskiwania strumieni nowych przychodów dla ponad 70 wydawców z ponad 630 stron internetowych na całym świecie w tym: Newsweek, Digital First Media, McClatchy, M. DuMont Schauberg, Agora SA, PostMedia, La Voz de Galicia, Morris Publishing, DC Thomson, GateHouse Media, The London Independent i wielu innych.

Pełna prezentacja Adama Wojdyło dostępna jest poniżej: