Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

materiały z części 4

materiały, cz. 4

Konferencja Re: Media 2015 transformacja prasy: nowe produkty, nowe strategie, część 4

Konferencja odbyła się 8 grudnia 2015 roku. W czwartej części konferencji skupiono się na nowych produktach (Grupa NaTemat: ASZDziennik, Mamadu, InnPoland), aplikacjach (Clou) i serwisach internetowych (Fakt24.pl), strategiach wydawców (Gremi Media) oraz źródłach przychodu (Netsprint). W trakcie wydarzenia poruszone zostaną również gorące tematy spod znaku Google: Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative a także nowe pomysły na YouTube.

Prezentacje z konferencji:

Cyfrowa transformacja Rzeczpospolitej - Marcin Kowalczyk (Head of Digital, Gremi Business Communication) - więcej

Cyfrowa transformacja Rzeczpospolitej - Marcin Kowalczyk (Head of Digital, Gremi Business Communication)

Fakt24.pl – cyfrowa transformacja największego dziennika w Polsce - Marek Kopeć (Product Manager, Fakt24.pl) - więcej


Przychody #NapedzaneDanymi. Jak wydawcy budują przewagę dzięki audience targetingowi, reklamie mobilnej i natywnej - Artur Banach (CEO, Netsprint) i Przemysław Jurgiel-Żyła (Publisher Network & Adserver Director, Netsprint)


Co nowego w Google? Accelerated Mobile Pages, Digital News Initiative i nowy pomysł na YouTubeEero Korhonen (Google, Head of Strategic Partnerships - News & Publishers, Central & Eastern Europe, Ireland and Nordics)


Grupa NaTemat.pl – wydawnictwo z najwyższym poziomem „cool factor”Tomasz Machała (Dyrektor Zarządzający, Redaktor Naczelny NaTemat.pl) - więcej