Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Re:Media
25 błędów i zaniechań w zarządzaniu cyfrową prasą

Autor: Marek Miller

Łukasz Kawęcki z Optizen Labs przedstawiał na konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów najczęstsze problemy, z którymi borykają się wydawcy prasowi planując i wdrażając publikacje cyfrowe.

»
 
Jak zarabiać więcej na powierzchni reklamowej w internecie?

Jak zarabiać więcej na powierzchni reklamowej w internecie?


Autor: Marek Miller

Aleksander Szafaryn, Head of Business w Yield Bird (AdTaily Group) radził wydawcom na konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych, jak zarabiać więcej na powierzchni reklamowej w internecie.

»
 
Dzięki wersjom cyfrowym gazet, czytelnictwo i zasięg prasy będą rosły (FILM, PREZENTACJA)


Autor: Marek Miller

„W perspektywie 5 lat czytelnictwo prasy wzrośnie, a prasa jako medium będzie zwiększała swój zasięg” – mówiła dr Izabella Anuszewska z Instytutu Millward Brown podczas konferencji Re:Media 2014 – Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych. Prelegentka zaprezentowała wyniki ogólnopolskich badań kondycji prasy przeprowadzonych na zlecenie Izby Wydawców Prasy.

»
 
Wiesław Podkański: Konsumpcja prasy dzisiaj – problemy i wyzwania (FILM)

Autor: Marek Miller

Dr Wiesław Podkański otworzył organizowaną przy okazji XX-lecia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy konferencję Re: Media 2014. Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych. Prezes Izby Wydawców Prasy przedstawił problemy i wyzwania, jakie stoją dzisiaj przed rynkiem prasowym.

»
 
300 tys. użytkowników zapoznało się z ofertą płatnych treści Wyborcza.pl


Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, dyrektor rozwoju biznesu Agory, Maciej Nowak, podał pierwsze informacje dotyczące wprowadzonego na początku tego roku w serwisach Wyborcza.pl paywalla.

»
 
«pierwszapoprzednia12345następnaostatnia»

Strona 4 z 5