Prasa działa!

Prasa działa!

"Prasa działa!" to kolejna kampania zainicjowana przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy promująca tytuły prasowe jako skuteczne medium reklamowe. Tym razem głos mają eksperci. O prasie i jej zaletach mówią – we własnoręcznie wykonanych reklamach – znawcy tematu: specjaliści z domów mediowych, ludzie kreatywni z agencji reklamowych, stratedzy, plannerzy. Wśród twórców, do tej pory znaleźli się m.in.:

Ewa Góralska (dyrektor zarządzająca PanMedia Western), Michał Nowosielski (executive creative director Young & Rubicam), Dariusz Kubuj (Kubuj Strategia), Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting), Stanisław Mencwel (managing director Corporate Profiles Consulting), Izabella Anuszewska (Research Unit Director, MillwardBrown SMG/KRC), Jakub Potrzebowski (Prezes, CEO, Zenith Optimedia Group), Adam Wojdyło (Prezes Polskich Badań Czytelnictwa), Irena Eris, Paweł Madler (Koordynator ds. promocji PL.2012), Anna Lubowska (MEC, Chairman CEE, Russia & CIS), Donata Wolińska (Dyrektor Marketingu Tchibo Polska i Kraje Bałtyckie) .

Każda z tych osób ma codzienny kontakt z medium prasowym oraz jest jego wielkim entuzjastą.

Layouty wykonane przez specjalistów publikowane są w mediach branżowych: "Press", "Brief", "Media i Marketing Polska".

"Prasa działa!" jest pierwszą akcją, która angażuje do promowania zalet prasy ekspertów planujących reklamy we wszystkich mediach: drukowanych i elektronicznych.

ZKDP zachęca wszystkich wydawców prasy codziennej oraz magazynów do wykorzystania layoutów reklamowych kampanii na swoich łamach. Kampania potrwa od jesieni 2010 do końca 2011 roku

Pliki do pobrania: