materiały z części 2 |
materiały, cz. 2 Prezentacje z konferencji Re: Media 2014. Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych, część 2 2014-12-01 20 listopada, w siedzibie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, zorganizowana została konferencja Re: Media 2014 - Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych, część 2. Prezentacje z tego wydarzenia udostępniamy poniżej. Re:Media 2014 - Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych to kontynuacja konferencji, która odbyła się w czerwcu tego roku. Prezentacje z drugiej części konferencji: Jak najwięksi światowi wydawcy zarabiają na treściach i zasięgach – Marek Miller, red. nacz. Prasa.info - więcej Data journalism, czyli jak wykorzystywać dane w redakcjach – Vadim Makarenko, BIQdata.pl, Gazeta Wyborcza - więcej 25 błędów i zaniechań w zarządzaniu cyfrową prasą – Łukasz Kawęcki, Optizen Labs - więcej Jak zarabiać więcej na powierzchni reklamowej w internecie? – Aleksander Szafaryn, Yield Bird (AdTaily Group) - więcej Piano Media: Mądre zarządzanie treściami, czy ich ślepe rozdawanie? – Adam Wojdyło, Piano Media Polska - więcej |