Dane ZKDP

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

2018-09-28

Mniej badań, więcej modelowania. PBC z wystąpieniem na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii

Podczas tegorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, eksperci Polskich Badań Czytelnictwa, w przystępny i intuicyjny sposób, zaprezentują klasyczny proces planowania mediów usprawniony o zastosowanie algorytmów machine learningu.


Planowanie mediów jest dziedziną, gdzie coraz intensywniej stosuje się zaawansowane metody analityczne i predykcyjne. Cały proces, od realizacji badania ankietowego, przez jego obróbkę, aż po prezentację wyników i wyciąganie wniosków, można usprawnić przy użyciu metod sztucznej inteligencji. Dzięki temu otrzymujemy nie tylko tańsze i bardziej rzetelne badanie, ale również otwierają się przed nami możliwości, które przy stosowaniu standardowych metod, nie były osiągalne.


Jeśli chcesz poznać świat algorytmów, dzięki którym giganci nowych technologii zawdzięczają swój sukces, bądź 26 października na XIX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Wystąpienie PBC rozpocznie się o godz. 11.10.


Szczegółowy program wystąpienia: https://www.kongresbadaczy.pl/index.php/mniej-badan-wiecej-modelowania


Eksperci PBC: Bartłomiej Klimowski (Analityk), Waldemar Izdebski (Prezes Zarządu).


Zapowiedź wystąpienia: https://www.youtube.com/watch?v=LtoxtGD-7rU