Dane

Tytuły kontrolowane

Regulamin kontroli

Nasi partnerzy

2020-10-20

 

Nowy Zarząd i Prezydent Międzynarodowej Organizacji IFABC wybrany na 29. Generalnym Zgromadzeniu

Na 29. Generalnym Zgromadzeniu International Federation of Audit Bureaux of Certification (Międzynarodowa Federacja Biur Audytu i Certyfikacji - IFABC), zorganizowanym 9 października br. za pomocą video konferencji, wybrano nowy Zarząd i Prezydenta na kolejne dwa lata.

Zarząd organizacji i Prezydent zostali wybrani przez delegatów reprezentujących 27 krajów członkowskich, w tym Polskę.

Członkami nowego Zarządu na lata 2020-22 są:

  • Alexandra Beier-Cizek - OEAK, Austria
  • Arina Ureche - BRAT, Romania
  • Hormuzd Masani - ABC, India (IFABC Honorary Treasurer & President of Asia Pacific Regional Group)
  • Jean Paul Dietsch - ACPM, France (President of the European Regional Group)
  • Kai Kuhlmann - IVW, Germany
  • Manuel Sala - OJD, Spain
  • Pedro Silva - IVC, Brazil (President of the Iberoamerican Regional Group)
  • Simon Redlich - ABC, UK (IFABC President)
  • Tom Drouillard - AAM, USA (IFABC Secretary)

Na nowego Prezydenta został wybrany Simon Redlich, Przewodniczący Zarządu ABC UK.

Simon skomentował: „Jestem zadowolony i zaszczycony, że mogę przewodniczyć IFABC przez następne dwa lata. ABC UK, jako jeden z członków założycieli Federacji, zawsze doceniało możliwość rozwoju dobrych praktyk i innowacji w audycie i pomiarze mediów na światową skalę. Korzystając z okazji chciałbym podziękować Pedro Silva za jego ogromny wkład w działalność IFABC na stanowisku Prezydenta przez ostatnie 6 lat. Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby utrzymać równie wysoki standard.”

IFABC jest światową federacją zrzeszającą biura członkowskie. Daje tym organizacjom możliwość współpracy, dzielenia się wiedzą oraz rozwijania wspólnych rozwiązań na rzecz zaufania i przejrzystości w mediach. Ostatnią inicjatywą było wprowadzenie Światowej Listy Certyfikowanych Mediów dającej dostęp klientom do prawie 15 000 audytowanych właściwości mediów.

W 2020 roku po raz pierwszy w historii IFABC Generalne Zgromadzenie odbyło się wirtulanie, ze względu na sytuację pandemii na świecie.

Po więcej informacji na temat IFABC  zapraszamy na stronę www.ifabc.org

O IFABC

Międzynarodowa Federacja Biur Audytu i Certyfikacji (IFABC) jest dobrowolną federacją organizacji sponsorowanych przez branżę na całym świecie, które łączy praca w branży medialnej. Członkowie IFABC mają wspólny cel, jakim jest dokładne i przejrzyste raportowanie porównywalnych danych wykorzystywanych do oceny kanałów medialnych. Z tego ukierunkowania na odpowiedzialność i przejrzystość wynika potrzeba korzystania
z usług niezależnego audytu zewnętrznego i certyfikacji różnych zestawów danych wykorzystywanych w handlu reklamą w mediach. Audyt prowadzony przez organizacje członkowskie obejmuje wiele kanałów komunikacji, w tym druk, wydania cyfrowe, eventy, OOH, TV, influencer marketing i nadal rozwija się wraz z ewolucją branży medialnej. Federacja stara się ułatwiać i zachęcać do bieżącej wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk pomiędzy organizacjami członkowskimi.