ZKDP Data

Audited titles

Regulations

Re:Media
Dwuipółkrotny wzrost oglądalności treści wideo w serwisach Grupy Polska Press

Autor: Marek Miller

Od grudnia 2014 do maja 2015, liczba odtworzeń materiałów wideo w serwisach Grupy Polska Press wzrosła o 260 proc. Już 15 proc. artykułów zawiera tego rodzaju treści – opowiadał w trakcie konferencji Re:Media 2015-transformacja prasy, nowe źródła przychodów Wojciech Kozak, szef paid content teamu Grupy Polska Press.

 

Read more...
 
„Puls Biznesu” myśli o paywallu, ale to eventy stanowią 40 proc. jego przychodów

Autor: Marek Miller

Od 2014 r. w serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” obowiązuje rejestracja użytkowników. „Decyzja o wprowadzeniu opłat za treści wciąż jest przed nami, musimy zdecydować czy serwis ma zarabiać reklamowo, czy contentowo” – mówił podczas konferencji Re:Media – transformacja prasy, nowe źródła przychodów red. nacz. pb.pl, Przemysław Barankiewicz.

 

Read more...
 
Piano Media: Mądre zarządzanie treściami, czy ich ślepe rozdawanie?

Autor: Marek Miller

Adam Wojdyło, Senior Account Manager Piano Media w Polsce przedstawiał wydawcom uczestniczącym w konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych działanie modelu Piano.

Read more...
 
Jak najwięksi światowi wydawcy zarabiają na treściach i zasięgach

Autor: Ewelina Karpowiak

New York Times, Wall Street Journal, Financial Times, The Economist oraz The Guardian mają sprawdzone sposoby na zwiększanie zasięgów i przychodów. O strategiach, dzięki którym tytuły te osiągnęły sukces, opowiadał Marek Miller, redaktor naczelny serwisu Prasa.info, na konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych.

Read more...
 
Data journalism, czyli jak wykorzystywać dane w redakcjach

Autor: Marek Miller

Vadim Makarenko, szef pierwszego polskiego serwisu poświęconego dziennikarstwu danych, opowiadał w trakcie konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych o genezie i inspiracjach powstania BIQdata.pl, wadach i zaletach tego kierunku oraz o tym, dlaczego wydawcy powinni interesować się tym zjawiskiem.

Read more...
 
«StartPrev12345NextEnd»

Page 3 of 5