ZKDP Data

Audited titles

Regulations

Re:Media
Doświadczenia Dziennika Gazety Prawnej w oferowaniu treści płatnych i bezpłatnych w internecie

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, zastępca redaktora naczelnego ds. online Dziennika Gazety Prawnej, Paweł Nowacki, zarysował strategię internetową Infor Biznes, które jest wiodącym wydawnictwem w Polsce pod względem sprzedaży e-wydań.

Read more...
 
Digital publishing – od właściwych wyborów po skuteczne realizacje

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, Jacek Czynajtis z Optizen Labs przedstawił niektóre z zasad, jakimi wydawcy powinni się kierować w ramach cyfrowych strategii publikacji treści.

Read more...
 
Newsweek.pl – transformacja wydawcy prasowego w stronę firmy multimedialnej

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, Piotr Stasiak opowiedział o transformacji Newsweeka z wydawnictwa prasowego w stronę firmy multimedialnej.

Read more...
 
«StartPrev12345NextEnd»

Page 5 of 5