Doświadczenia Dziennika Gazety Prawnej w oferowaniu treści płatnych i bezpłatnych w internecie |
2014-06-24 Autor: Marek Miller
W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, zastępca redaktora naczelnego ds. online Dziennika Gazety Prawnej, Paweł Nowacki, zarysował strategię internetową Infor Biznes, które jest wiodącym wydawnictwem w Polsce pod względem sprzedaży e-wydań.
»
|
Digital publishing – od właściwych wyborów po skuteczne realizacje |
2014-06-25 Autor: Marek Miller
W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, Jacek Czynajtis z Optizen Labs przedstawił niektóre z zasad, jakimi wydawcy powinni się kierować w ramach cyfrowych strategii publikacji treści.
»
|
Newsweek.pl – transformacja wydawcy prasowego w stronę firmy multimedialnej |
2014-06-26 Autor: Marek Miller
W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, Piotr Stasiak opowiedział o transformacji Newsweeka z wydawnictwa prasowego w stronę firmy multimedialnej.
»
|
|
|
|
Strona 5 z 5 |