Grupa NaTemat.pl – wydawnictwo z najwyższym poziomem ‘cool factor’ |
2015-12-14 Autor: Marek Miller
Dobre tematy, nowe pomysły na inicjatywy i biznesy wydawnicze, często leżą u naszych stóp, wystarczy się tylko po nie schylić – przekonywał Tomasz Machała podczas konferencji Re:Media 2015, opowiadając o sukcesie wydawniczym Grupy NaTemat.pl.
»
|
Fakt24.pl - cyfrowa transformacja największego dziennika w Polsce |
2015-12-21 Autor: Marek Miller
37 proc. cyfrowego ruchu pochodzącego z urządzeń mobilnych i dwukrotnie wyższy ruch z mediów społecznościowych na platformie mobilnej niż w wersji desktopowej – o trasformacji cyfrowej Faktu24.pl opowiadał na konferencji Re:Media 2015 Marek Kopeć, product manager z RASP.
Ewolucja cyfrowa Faktu rozpoczęła się w 2008 roku, ale dopiero od połowy 2013 r. tytuł ten może się przyznać, że jest prawdziwie „digital first” z mulitmedialną redakcją i obsługą wielu kanałów publikacji symultanicznie.
»
|
Transformacja cyfrowa dziennika „Rzeczpospolita” |
2015-12-22 Autor: Marek Miller
„Wydawcy prasowi jeszcze nigdy nie byli tak blisko optymalnego docierania z treścią i wywoływania natychmiastowej interakcji z największą liczbą Czytelników w historii słowa drukowanego” - przekonywał w trakcie konferencji Re: Media 2015 Marcin Kowalczyk, Head of Digital w Gremi Business Communication.
»
|
Weekend.Gazeta.pl: Długie formy dziennikarskie w internecie mają przyszłość |
15-06-24 Autor: Marek Miller
Internet jest miejscem również dla długich artykułów – wiedzą to już tacy wydawcy jak New York Times i Washington Post, twórcy serwisów Medium, Vox i Quartz, przekonuje się o tym także Agora. Paweł Stremski, dyrektor programowy Gazeta.pl, opowiadał podczas konferencji Re:Media 2015 – transformacja prasy, nowe źródła przychodów o wynikach oglądalności weekendowych wydań serwisu Gazeta.pl.
»
|
Newsweek Plus po 3 miesiącach: 10 tys. użytkowników, 30 tys. sprzedanych wydań |
2015-06-22 Autor: Marek Miller
Po trzech miesiącach od uruchomienia płatnej platformy, Newsweek Plus ma już 10 tys. zarejestrowanych użytkowników, z czego połowa dokonała przynajmniej jednego zakupu – mówił podczas konferencji Re:Media – transformacja prasy, nowe źródła przychodów Piotr Stasiak z Grupy Onet RASP.
»
|
|
|
|
Strona 2 z 5 |