Re:Media


Data journalism, czyli jak wykorzystywać dane w redakcjach

Autor: Marek Miller

Vadim Makarenko, szef pierwszego polskiego serwisu poświęconego dziennikarstwu danych, opowiadał w trakcie konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych o genezie i inspiracjach powstania BIQdata.pl, wadach i zaletach tego kierunku oraz o tym, dlaczego wydawcy powinni interesować się tym zjawiskiem.

»
 
25 błędów i zaniechań w zarządzaniu cyfrową prasą

Autor: Marek Miller

Łukasz Kawęcki z Optizen Labs przedstawiał na konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów najczęstsze problemy, z którymi borykają się wydawcy prasowi planując i wdrażając publikacje cyfrowe.

»
 
Jak zarabiać więcej na powierzchni reklamowej w internecie?

Autor: Marek Miller

Aleksander Szafaryn, Head of Business w Yield Bird (AdTaily Group) radził wydawcom na konferencji Re: Media – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych, jak zarabiać więcej na powierzchni reklamowej w internecie.

 

»
 
Dzięki wersjom cyfrowym gazet, czytelnictwo i zasięg prasy będą rosły (FILM, PREZENTACJA)

Autor: Marek Miller

„W perspektywie 5 lat czytelnictwo prasy wzrośnie, a prasa jako medium będzie zwiększała swój zasięg” – mówiła dr Izabella Anuszewska z Instytutu Millward Brown podczas konferencji Re:Media 2014 – Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych. Prelegentka zaprezentowała wyniki ogólnopolskich badań kondycji prasy przeprowadzonych na zlecenie Izby Wydawców Prasy.

»
 
Wiesław Podkański: Konsumpcja prasy dzisiaj – problemy i wyzwania (FILM)

Autor: Marek Miller

Dr Wiesław Podkański otworzył organizowaną przy okazji XX-lecia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy konferencję Re: Media 2014. Transformacja prasy w erze mediów cyfrowych. Prezes Izby Wydawców Prasy przedstawił problemy i wyzwania, jakie stoją dzisiaj przed rynkiem prasowym.

»
 
«pierwszapoprzednia12345następnaostatnia»

Strona 3 z 5