Re:Media


300 tys. użytkowników zapoznało się z ofertą płatnych treści Wyborcza.pl

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, dyrektor rozwoju biznesu Agory, Maciej Nowak, podał pierwsze informacje dotyczące wprowadzonego na początku tego roku w serwisach Wyborcza.pl paywalla.

»
 
Doświadczenia Dziennika Gazety Prawnej w oferowaniu treści płatnych i bezpłatnych w internecie

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, zastępca redaktora naczelnego ds. online Dziennika Gazety Prawnej, Paweł Nowacki, zarysował strategię internetową Infor Biznes, które jest wiodącym wydawnictwem w Polsce pod względem sprzedaży e-wydań.

»
 
Digital publishing – od właściwych wyborów po skuteczne realizacje

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, Jacek Czynajtis z Optizen Labs przedstawił niektóre z zasad, jakimi wydawcy powinni się kierować w ramach cyfrowych strategii publikacji treści.

»
 
Newsweek.pl – transformacja wydawcy prasowego w stronę firmy multimedialnej

Autor: Marek Miller

W trakcie zorganizowanej z okazji XX-lecia ZKDP konferencji „Re: Media 2014 – transformacja prasy w erze mediów cyfrowych”, Piotr Stasiak opowiedział o transformacji Newsweeka z wydawnictwa prasowego w stronę firmy multimedialnej.

»
 
materiały z części 4

materiały, cz. 4

»
 
«pierwszapoprzednia12345następnaostatnia»

Strona 4 z 5