Działania promocyjne


Reklama prasowa ZKDP - czarno na białym

Reklama prasowa ZKDP - czarno na białym

Działania promocyjne są odpowiedzią na sugestie środowiska wydawniczego. Jego przedstawiciele od dłuższego czasu zwracali uwagę, że zarówno znak "nakład kontrolowany", do używania którego mają prawo tytuły prasowe zgłoszone do ZKDP, jak i samo członkostwo w Związku wymagają promocji. Ich zdaniem, wzmocnienie rozpoznawalności znaku, a przede wszystkim propagowanie celów, do których dąży ZKDP, w istotny sposób przyczyni się do promocji prasy jako nośnika reklam, a także do prawidłowego funkcjonowania rynku prasowego i reklamowego w Polsce.

»
 
Poznaj prasę!

Poznaj prasę!

Akcja ma na celu wypromowanie prasy jako skutecznego nośnika reklam i wskazanie unikatowych atutów dzienników i czasopism. Wszystko po to, aby zachęcić media plannerów i reklamodawców do częstszego wykorzystywania tego medium.

- W interesie wydawców jest, aby udział reklamy prasowej zwiększał się i aby prasa była doceniana. Jesteśmy przekonani, iż obszerna wiedza zebrana na potrzeby tej kampanii będzie pierwszym krokiem do tego, by tzw. tort reklamowy był dzielony bardziej racjonalnie niż do tej pory - uważają członkowie Zarządu ZKDP ds. promocji prasy.

»
 
Nie reklamuj się bez sensu!

Nie reklamuj się bez sensu!

Akcję zorganizowano z inicjatywy Rady Nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa i przeprowadzono od marca do maja 2003 roku. W tym czasie na łamach 172 dzienników i magazynów wydawanych przez 83 firmy opublikowano szereg informacji wskazujących na unikatowe cechy reklamy prasowej. Zwracano uwagę na znacznie silniejsze relacje pomiędzy odbiorcami niż w wypadku telewizji czy radia, a także na to, że tą drogą można przekazać odbiorcy znacznie bardziej pogłębiony komunikat.

»
 
«pierwszapoprzednia12następnaostatnia»

Strona 2 z 2